top of page
Nimetön malli (7).png
Nimetön malli (6).png
Nimetön malli (4).png
Nimetön malli (5).png
Nimetön malli (8).png

CASE-ESIMERKIT

Nimetön malli (3).png

KX-CENTER OY

Pitkään jatkunut yhteistyö KX-Centerin kanssa on toiminut erinomaisesti. Lyhytvideot ovat löytäneet kohderyhmän eri kanavilla saavuttaen yli

2 000 000 näyttökertaa ja 

reilu 2800 uutta seuraajaa ilman maksettua mainontaa.

​

Videoiden keskiössä on ollut veneet ja niiden esitteleminen rennolla sekä humoristisella tyylillä on poikinut tuloksia.

Nimetön malli (1).png

ELLIVUORI RESORT

Ellivuori Resortin tapauksessa lyhytvideoiden tavoitteena oli esitellä monipuolista aktiviteetti -ja tapahtumatarjontaa. 

​

Saavutimme lyhytvideoiden avulla 6000 uutta seuraajaa ja yli 900 000 näyttökertaa ilman maksettua mainontaa.

SASTAMALAN
YRITTÄJÄT RY

Sastamalan Yrittäjien lyhytvideoiden tavoitteena on tavoittaa nuoria yrittäjyydestä innostuneita nuoria ja esitellä  yrittäjien toimintaa.

​

Pienemmästä julkaisufrekvenssistä huolimatta tulokset ovat olleet mieluisia. Yrittäjien videoilla saavutettiin yli 200 000 näyttökertaa ja jopa 1000 uutta yrittäjyydestä innostunutta seuraajaa.

JSI TRAILERS OY

Lyhytvideot onnistuivat saavuttamaan yli 150 000 silmäparia kertoen JSi:n tuotteista ja toiminnasta.

​

Kampanja osoitti että minkä vaan kohderyhmän  voi saavuttaa orgaanisesti ilman maksettua mainontaa.

"Tavoitteena oli saada yrittäjyyttä ja yrittäjien järjestön toimintaa esiin nuoremmalle sukupolvelle ja siinä onnistuttiin erinomaisesti. Voin suositella TMA:n nuoria herroja
lämpimästi. "

Mika Valtonen,

Puheenjohtaja

Sastamalan Yrittäjät ry

" Yhteistyö on ollut sujuvaa ja tulokset ovat ylittäneet tavoitteet."

Lasse Lähteenmäki,

Toimitusjohtaja

KX-Center Oy

"Jätkät ovat tehneet videot laadukkaasti. Tulokset ovat ylittäneet asettamamme tavoitteet."

Petri Holappa,

Toimitusjohtaja

JSi Trailers Oy

bottom of page